pondělí 15. února 2021

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale ten den zrovna neoddávali a tak si dnes už manžel nechal vnutit toho 14.2. A tak nám vznikly hned dva důvody tenhle den tak trochu povýšit nad ostatní.

A jak jsme ho včera strávili? Na protest proti neoprávněnému znovuvyhlášení nouzového stavu jsme do půl dvanácté drželi s manželem ,,spánkovku", pak jsme do doby, než jsem usmažila řízky, drželi hladovku a  zakončili jsme to několikakilometrovou ,,pochodovkou" kolem Labe. A odtamtud mám pár modrobílých fotek. Bylo krásně mrazivo, do toho svítilo sluníčko a sníh se jen třpytil.














A dneska ráno to bylo venku jak v pohádce Mrazík. Samá námraza.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...