čtvrtek 6. srpna 2020

Dlouhý průřez krátkou dovolenou 4

Po výletě do Chyš jsme se odpoledne vypravili opět do města. Jeli jsme tentokrát autobusem pohodlně až na terminál a odtud jsme se opět procházkou vydali až ke Vřídlu. Stále se bylo na co dívat.

Potom jsme sevydali do kopce hledat podle šipek pravoslavný kostel. Nejprve jsme ovšem narazili na tento kostel a zjistili, že uvnitř se skrývá muzeum voskových figurín. Protože zavírali až za hodinu a měli jsme s kartou vstup zdarma tak jsme se nechali zlákat k návštěvě.
V kostele je zákaz fotografování, ale na netu se dají nalézt články s fotografiemi. Např. zde :https://regiony.rozhlas.cz/anglikansky-kostel-v-karlovych-varech-ma-ve-strope-slunecni-a-mesicni-hodiny-7434415Poté jsme se vydali směrem kde jsme tušili kostel sv. Petra a Pavla. Nakonec jsme k němu dorazili a opravdu se bylo na co dívat. Uvnitř opět bez focení, tak aspoň pár pohledů zvenku.

Pokud budete ve Varech, doporučuji se sem podívat. Oči Vám budou přecházet. Nedaleko jsou i autobusové zastávky. Zpátky jsme podle mapy sešli jinou cestou na promenádu a odtud jsme opět zamířili na autobus k hotelu. A tím končil náš pobyt ve Varech. Následující den už jsme pokračovali směrem Most. Jak jinak než ke známému za kaktusy. Někdy to zkrátka bez kompromisu nejde 😊.

1. Karlovy Vary jsou překrásné.Také je krásné vyjet na Dianu a jít zpět pěšky okolo Jeleního skoku.Moc pěkná je cesta z Dubí na Loket...kde jsou Svatošské Skály.
    Přeji další krásné výlety Eva

2. Vary, dnes jsme tam přestupovali na nádraží. :-)

3. Kdysi jsem tam byla v lázních a všechny kostely jsem prošla. Je to opravdu nádhera ☺

4. Moc krásná reportáž a je super, že jsou fotky velké, že jsem si je mohla vychutnat. děkuji za krásnou podívanou. Až budu mít více času, tak si blog projdu. Je krásný a zajímavý. Děkuji za příjemnou podívanou zajímavou reportáž a přeji příjemné dny.

5. Ve Varech a v CHyši jsme byli na zajezdě a jinak tě zdravím z mého bydliště v Mostě....

1. Miluško i do Mostu jsme se dostali, ale já se nemůžu dostat k dalšímu psaní.

6. Hey dear! I loved your post and already followed you! I want invite you to visit and follow my blog if you want <3

www.pimentamaisdoce.blogspot.com

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...