čtvrtek 7. ledna 2021

Dnes ráno...

 Už od včerejšího odpoledne jsem s napětím sledovala vývoj počasí. Chumelilo krásně, ale představa, že v tom ráno pojedu autem do Pardubic, se mi moc nelíbila. No naštěstí se to na silnicích moc nedrželo a tak se dalo celkem v pohodě jet. První letošní sníh. Loni jsme neměli žádný. Cestou zpátky se už docela rozednívalo a tak jsem se díky pomalejší jízdě stačila i trochu kochat. Zvláště průjezd lesem byl kouzelný. Začala jsem litovat, že nemám sebou aspoň mobil s foťákem. Určitě bych někde na chvíli zastavila a pořídila pár snímků. Tak aspoň pár od nás ze dvora.











Tak to je můj první letošní rychlopočin tady na blogu. Včera jsem četla názor, že už nikdy se nevrátí to co bylo. Jestli to má znamenat, že už nikdy nebudu moci dělat to co jsem měla ráda, budu muset vymyslet nové činnosti, které by naplnily můj tak najednou prázdný život.


2 komentáře:

  1. Včera to tu vypadalo, že už žádný sníh letos ani nebude, ale ráno to bylo pěkný překvápko. 10 centi sněhu a pořád sněží. jen by to chtělo aby teplota slezla o pár stupínků níž aby to vydrželo chvíli dýl.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...