pátek 30. ledna 2009

Chystám se to znovu zkusit

Dávno odložený koníček,ke kterému jsem se dostala náhodou.Když bylo synovi půl roku začala jsem spolupracovat s DDM(Dům dětí a mládeže).Při jedné schůzce se mě jedna pracovnice zeptala,zda bych neměla zájem o kurs paličkování.Prý sehnala jednu paní,která by nás učila.Hned jsem kývla,protože zrovna tohle jsem toužila umět.Před tím jsem to párkrát zahlédla v televizi a časopise.A tak to začalo.
Věnovala jsem se paličkování asi sedm let.Po večerech,když děti spaly.Jezdila jsem i na setkání do Vamberka(jen jako divák),sháněla nové podvinky,plánovala co všechno budu dělat.Pak jsem nastoupila do práce a herdule i s paličkami a rozdělanou prací skončila v koutě.Na celých deset let.Mnohokrát jsem si říkal,že zase začnu,ale neměla jsem sílu.Obdivuji Vás děvčata,která zvládáte při tom všem shonu ještě tvořit tak nádherné věci.
Takže tento týden jsem s pomocí dcery vytahala z herdule zarezlé špendlíky,sundala zaprášený potah,vyhrabala haldy podvinků a zítra ušiju nový potah,zbavím prachu i paličky a znovu to zkusím.Asi si budu muset znovu najít postupy,ale snad to zvládnu.
Zatím se podívejte co jsem před těmi lety tvořila,ale jsou to věci ze samých začátků,tak prosím o shovívavost.


Tak to je jen pár ukázek,ještě něco dám do galerie.Vím,že to není nic světoborného,ale spoustu pozdějších obrázků jsem rozdala a něco prý mám ještě i na půdě.Tak jsem zvědavá jak mi to půjde,ale vím,že mě to hodně bavilo,tak snad do toho zase přijdu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...