neděle 22. listopadu 2009

Nedopatření

Blíží se advent a tak jsem si naplánovala několik výstav,které si nechci nechat ujít.První měla být v zahradnictví u Starkla v Čáslavi.Už jsem se těšila jaké krásné fotky vám přivezu a když jsme dorazili až k zahradnímu centru spadla mně brada.ZAVŘENO.Prostě jsem si ve spěchu jen všimla,že je nově otevřeno od 8.30 do 17 hodin,ale nevšimla jsem si,že jen v pondělí až sobotu.Takže jsme se otočili a jeli domů.Cestou mě můj milý přesvědčil ať zastavím,že se půjdeme projít.Vůbec se mi nechtělo jak jsem byla naštvaná,ale nakonec jsem svolila a dobře jsem udělala.Ona taková neplánovaná procházka někdy dokáže divy.Zvlášť když cestou pozorujete krásně se barvící odpolední oblohu.
Ale nejen obloha se dá 22.11. pozorovat.
Tohle se moc nepovedlo,ale musím to sem dát,jako ukázku co je možné v přírodě pár týdnů před vánocemi najít.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...