neděle 31. ledna 2010

Pečený čaj

Další zřejmě notoricky známá věc.Pro mě ovšem do nedávna zcela neznámá.O vánočních svátcích jsme byli na návštěvě a dostali mimo jiné také ,,pečený čaj".Moc nám chutnal a tak jsem se zeptala Evičky jaké že použila ingredience.Měla jablka,kompotované hrušky a pomeranč.Druhý den jsem se hned vrhla vyhledat na internetu informace o přípravě této dobroty.A dozvěděla jsem se,že se dá použít i mražené ovoce.Ihned jsem zalovila v mrazáku a použila švestky a meruňky.Jako základ jablka.Tahle várka před několika dny došla a tak jsem se dnes odhodlala udělat další.Tentokrát jsem opět vyndala něco švestek,něco meruněk a pár jahod a doplnila do dvou kilogramů jablky.Přidala jsem cukr,hřebíčky,skořici a citronovou šťávu a šup s tím do trouby.Dala jsem o čtvrt kila méně cukru než poprve,ale stejně je to dost sladké.Příště ještě uberu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...