neděle 14. února 2010

Co vařit?

Někdy už opravdu nevím co vařit a taky se čím jsem starší snažím mít uvařeno co nejjednodušeji a nejrychleji.Třeba takový těstovinový salát je raz dva.
sáček těstovin
jedna sklenice Moravanky
jedna konzerva hrášku
tři vejce natvrdo
asi 200g uzeniny
jedna sklenice tatarky
jedna konzerva červených fazolí
sůl,pepř
Na fotce to vypadá sice trochu divně,ale hlavně že jim chutná.
Další den jsem si řekla,že už jsme pěkně dlouho neměli krupicovou kaši.Rodina byla nadšená.Hlavně když jsem jim hned nedovolila se na ni vrhnout,protože jsem si ji přeci musela zdokumentovat.Nejspíš si v duchu ťukali na čelo.My ji máme nejradši s kakaem nebo skořicí,ale možná znáte ještě jiné varianty.
V pátek mě chytlo pečení a tak jsem večer zadělala na kynuté buchty,tentokrát s mákem.Nějak jsem neodhadla náplň a tak jsem v sobotu dopoledne zadělala další várku těsta a tentokrát z něj udělala moravské koláče(uvnitř tvaroh,na vrchu zbytek máku a švestková povidla).Těsto jsem použila vyzkoušené,které jsem před časem našla na blogu u Vlasty a myslím,že už ho tu taky někde mám napsané.
A nakonec se ještě pochlubím čím jsem si udělala v pátek radost.Myslím,že to do velikonoc nevydržím a na stůl si dám tyhle ubrousky mnohem dřív.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...