pondělí 12. dubna 2010

Citronový koláč s ovocem

Před velikonocemi jsem koupila sáček citrónů,protože mazanec bez citronové kůry si neumím představit.Tedy umím,protože jednou jsem zapomněla citrón koupit a to těsto prostě není ono,když na to jste zvyklí od dětství.Dva ostrouhané citróny jsem nestačila zpracovat a včera jsem je vyhodila.Se zbylými jsem se rozhodla naložit tak,že je nacpu do nějaké buchty.A protože se mi nechtělo dělat nic složitého,tak jsem opět zaexperimentovala.Rychlé těsto z kuchařky a zbytek inspirace z internetu.
.


Těsto:
3 hrnky polohrubé mouky,
jeden hrnek moučkového cukru,
1/2 hrnku oleje,
1/2 hrnku vody (dala jsem nakonec víc podle potřeby aby těsto nebylo moc tuhé)
2 vejce
strouhaná kůra z jednoho citrónu
1 lžíce citrónové šťávy
1 vanilkový cukr
1 prášek do pečiva
Vše se smíchá,natře na plech a upeče.Na upečené těsto jsem dala pokrájené meruňky(může být ananas,kivi apod.),Zalila jsem klasicky uvařeným pudinkem ze dvou sáčků a jednoho litru mléka a nakonec vše zalila čirým uvařeným dortovým želé,také ze dvou sáčků,do kterého jsem přidala zbytek citrónové šťávy.Citróny jsem mohla dát oba,s jedním to není zas tak výrazně citronové,ale dobré.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...