neděle 25. dubna 2010

Jarní bílá

Dnes jsem si zajela pár kilometrů od nás vyfotit rozkvetlý třešňový sad.Tenhle nápad jsem dostala už v prosinci,kdy jsme jeli náhodou kolem a zastavili se tady na procházku.A protože Jaruška dneska měla článek o žluté,tak já se budu trochu opičit a bude to zas o bílé.Ale né té zimní,ale nádherné jarní.
Tak se kochejte
.
.
Tvary stromů byly mnohdy zajímavé
.
Připomíná vám to něco?
,
Nebyl by to chlap,aby si nesáhnul
,
Pilné dělnice se činily...a byly všude okolo
.
Tohle už nejsou třešně,ale trnky
...
I tohle je bílá-zbytek soli pro zvěř tady zůstal po zimě
,
Trnkové kvítky
,
Trnkoví...
.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...