pondělí 24. května 2010

Proč??

Vlastně jsme se nikdy nepotkali osobně.Tenhle podpis s věnováním mi přivezl syn v roce 2008 z festivalu Benátská noc.Když prý Petr napsal Janičce,syn se začal smát a on se zeptal kolik je mi let.Když dostal odpověď ,tak prý pronesl;,,..no vidíš,to jsme stejně staří."
Měla jsem ho ráda.Jeho hlas mi jednu dobu připadal hodně erotický,nikdy mi nezevšedněl.Jeho písničky jsem poslouchala skoro čtvrt století.Teď o víkendu jsem zrovna někde četla,že mu vyšla nová deska a říkala si,že je fajn,že tu svoji nemoc tak zvládá.
Tak PROČ?PROČ jsi tak brzy odešel Petře?
...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...