neděle 22. srpna 2010

Po dovolené

Tak už jsme přes týden doma z dovolené a ještě jsem se nedostala k tomu,dát sem nějaké fotky.Důvodů je několik.Nejprve jsem se regenerovala,protože pět nocí pod stanem dalo mému tělu dost zabrat.Potom jsem tři dny bojovala s počítačem,který se při zmenšování víc jak čtyř stovek fotek neustále zasekával.A do toho všeho se mi tak nějak nedostával čas díky houbaření,shánění pomůcek do školy pro naši studentku,uháněním syna aby si už konečně dal přihlášku na jazykovku,vymýšlením jídelníčku na víkend pro naši návštěvu...Do toho ještě únava z práce a nevyspání.Jak já jsem se tentokrát těšila na víkend!No a ten poslední důvod proč se mi nechce sem nic dávat je ten,že se mi fotky vůbec nepovedly.Fotek moc,ale není se čím chlubit.Pro mě jako vzpomínka jsou ty fotky použitelné,ale na ukazování to moc není.
Snad vyberu alespoň něco,aby jste si udělali představu kde jsme byli a co jsme viděli.Vyjeli jsme až v neděli,protože deštivá sobota na cestování nebyla nic moc.První naše zastávka byla v Nové Peci,kde jsme loni strávili celý týden.To jsme ale byli dva a měli sebou dvě kola.Letos to bylo trochu komplikované,protože jsme byli čtyři,měli sebou dvě kola a dva psy.Ale vždy jsme to vymysleli (já) tak,aby se nikdo nenudil.
Naše první základna
..
Kostel ve Volarech
n
Kostel a hřbitov v Želnavě
n
n
Horní portál Schwarzenberského kanálu
b
Pomník poslednímu medvědovi na Šumavě
m
Jelení vrchy-parkoviště
v
Kostel a hřbitov v Zadní Zvonkové
n
,
Přívoz na Lipně
A tímto snímkem se loučíme s naším prvním kempem
.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...