středa 15. září 2010

Řetězák

Do téhle hry jsem dostala pozvání od Petulky.Když se tady na blozích objevila,říkala jsem si,jestlipak mě taky někdo pozve.Nakonec jsem se přeci jen dočkala. Ale jelikož se hry zůčastnili snad už všichni,ke kterým chodím pravidelně anebo jen čas od času na návštěvu,rozhodla jsem se tenhle řetěz u sebe ukončit. A využiji tuhle situaci i ke sdělení, že jsem se rozhodla definitivně skončit s blogováním. A to na obou blozích. Nebudu je mazat,nechám je tady,je to přeci jen kus práce a možná by to byla škoda.Nebudu se rozepisovat o důvodech,protože bych se do toho zbytečně zamotala.Vlastně ani žádné vážné nejsou,prostě jsem se rozhodla,že budu trávit míń času na počítači a více ho budu věnovat skutečnému životu.Není vyloučeno,že se sem za Vámi občas podívám a třeba i napíšu co je nového. Ale už bez obrázků,protože poslední dobou se mi neustále při přidávání fotografií objevovala hláška,že jsem překročila povolený počet fotek v galerii a neustále jsem musela něco umazávat a to mě přestalo bavit.Možná na to existuje nějaký fígl,ale ani to už by mě nepřesvědčilo.Brala jsem to jako náznak,jako kdyby mi něco neustále našeptávalo...SKONČI.Tak jo.
Kdyby se snad někomu zastesklo po mých fotkách(sice o tom pochybuji) ,může nahlédnout třeba  sem .
Začnu zase něco přidávat,pokud bude co.
Anebo mi napsat na email. A teď bych taky asi měla věnovat trochu času té hře.Takže:

Pravidla hry:

1. Uvést, kdo tě do hry pozval.
2. Vyjmenovat 10 věcí, které máš rád.
3. Prostředníctvím komentáře pozvat dalších 10 lidí do hry.

1.Jak už jsem napsala pozvání je od Petulky
2.Co mám nejvíc ráda
                                  -ze všeho nejvíc miluji své děti,vždy budou v mém životě na prvním místě
                                  -svého partnera,kterého si moc vážím,protože mi moc pomáhá vše zvládat
                                  -domov,je to moje útočiště
                                  -přírodu-les,louky,potůčky,rybníky
                                  -zahrádku,je to skvělá relaxace a když se něco povede vypěstovat přináší   radost
                                  -cestování
                                  -fotografování
                                  -plameny v krbu v zimě
                                  -posezení pod hvězdami v teplých letních večerech
                                  -spánek,pomáhá mi na chvíli zapomenout na nepříjemnosti,ale zanedbávám ho
3.Zvu všechny,kdo se ještě nezůčastnili a mají chuť se zamyslet.

Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...