neděle 31. října 2010

Šaty,šaty,tancování...

Ve čtvrtek jsem byla v práci místo pátku a tím mi vznikly tři volné dny za sebou.Pátek jsme využily s dcerou k nákupu šatů na věneček.
,
V sobotu jsme měli první prodlouženou.Moc se mi nechtělo,ale přežila jsem to tam a pořídila i pár snímků.A co jiného ukázat než v čem se tančí.Toto jsou páry z tanečního klubu,které nám předvedly několik ukázek standartních a latinskoamerických tanců.
,
Nejsou moc vidět detaily,ale můžete si tipnout,kolik stály tyto růžové.
.
n
k
Tanec s jablíčky
,
Koncem listopadu nás čeká druhá prodloužená a těsně před Mikulášem věneček.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...