středa 8. prosince 2010

Marodím

Tak jsem si asi po šesti letech dovolila ten luxus a na pouhou virózu si nechala napsat neschopenku.I pan doktor se asi divil,protože mi naznačoval,že v dnešní době si to už dává psát málokdo.Protože lidé berou měsíčně peníze za to,že nemarodí.Ano i já je beru a nejen měsíčně,ale i za celé čtvrtletí a nebude to malá částka o kterou přijdu.Někteří lidé mají takový celý měsíční plat.
Vždycky doktoři na tyhle nemoci doporučovali ležet,hodně pít a potit se.Jenže jak to mám udělat,když chodím do práce,kde se zastavíte dvakrát za směnu přesně na patnáct minut a mezitím nemáte šanci se ani napít natož si utírat nos.A tak jsem se rozhodla,že si odpočinu.Před vánocema dobrý nápad,ne?
Ráno už jsem nemohla vydržet v posteli jak mě bolela záda a tak jsem vstala,nanosila si dřevo,zatopila v krbovkách,vytřela chodbu(pěkně jsem se zapotila),dala prát kapesníky a zjistila,že léky,které jsem dostala, sice zabraly,ale ne natolik aby mi bylo dobře.A tak jsem si sedla k počítači,piju jeden čajík za druhým a přemýšlím co budu ,,dělat" dál.Přinesla jsem si ke kamnům zbytek ořechů,tak si asi pustím televizi a půjdu loupat.Nechám si zapnutý počítač a občas si odskočím podívat se co je nového.A až se bude vracet rodinka domů,zalezu do postele a budu dělat vzorného pacienta.Dostala jsem totiž od dcery nakázáno,že mám ležet .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...