neděle 30. ledna 2011

A zase hřbitov!

Proč mě to tam tak táhne?Já nevím.
Dnešní ne moc úspěšná výprava za poklady skončila zase na hřbitovech.Za zdí tohoto jsem byla už předminulý víkend.Dnes jsem se tam ocitla podruhé kvůli synovi,aby si tuhle keš mohl také odlovit.Když jsme šli zpátky k autu vlezla jsem otevřenou zadní brankou na hřbitov a zjistila,že tam jsou jen samé staré hroby a spousta starých náhrobků a soch.Už se opět šeřilo a tak jsem si říkala,že na focení už to není,ale nakonec jsem si pro ten foťák do auta ještě doběhla a hřbitůvek obešla.A takhle to dopadlo.
.
.
-
.
.
A tohle už je kostel ve vedlejší vesnici.Na tamější hřbitov jsem také nahlédla,zjistila,že i tam by bylo co fotit,ale už bylo opravdu šero.
,

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...