pondělí 11. dubna 2011

,,Cukrářské slavnosti"

Včerejší slunečný,i když ještě větrný den,jsem využila s oběma potomky k návštěvě zámku Kačina,kde se opět po roce konala cukrářská pouť.Byla jsem na ní letos potřetí a bohužel musím napsat,že jsem byla poněkud zklamaná.Spousta stánků na nádvoří,ovšem jen málokteré měly s cukrařinou co do činění.A tak jsme všechno poctivě obešli,pokoukali,vypočítali a následně odlovili jednu kešku v okolí zámku.Doprovodnému programu jsme tentokrát nevěnovali pozornost,protože většinou byl zaměřen na malé děti.Prohlídku zámku moje ,,děti" kategoricky odmítly a tak jsme koupili pár zákusků domů a vydali se ještě do okolí na odlov dalších kešek.Povedly se nám ještě dvě.
Uvnitř zámku bylo přeci jen něco k obdivování.A to tyhle obrázky.Připomínají obrázky Josefa lady.A z čeho jsou? To zjistíte na poslední fotografii.






Návštěvnost byla veliká.

Po návratu domů jsem dopekla předvelikonoční linecký koláč.Těsto jsem stihla zadělat dopoledne.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...