pátek 29. dubna 2011

Už se to blíží!

Podle datumu by se dalo očekávat,že začnu na čarodějnické téma.Ale omyl.Já Vám dnes chci ukázat jak to vypadá kolem domu,když začíná kaktusářská sezóna.Jistěže ne kolem každého.Někteří kaktusáři jsou i pořádkumilovní.Všechno co uvidíte berte zatím jako pracovní nepořádek.Začíná se stěhovat,do toho vyřizování objednávky (to je teď úkol č.1),rekonstrukce stolů a zároveň stavění nových ,,přístřešků" na dosud nevyužitých místech.Při prohlížení mějte na zřeteli,že tohle všechno se musí vejít na pozemek o 578 m2 a musí zde zůstat zachován obytný dům,přístřešek pro auto a místo pro odpočinek venku .A taky kousek záhonu pro zeleninu a kytičky






Bedýnek už by bylo dost,tak teď ,,přístřešky"
Jedno dosud nevyužité místečko-pro štíhlé kaktusáře

Všechno by se mi sem nevešlo tak na závěr MOJE skalka,která ovšem v téhle podobě nezůstane zachována.Až shromáždím dostatečné množství kamení,chci jí dát zbrusu novou podobu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...