pátek 27. května 2011

Opi

Dnes se podíváme na tvory,kteří jsou nám ze zvířecí říše nejvíc podobní.
Největší pozornost jsme pochopitelně věnovaly gorilám.Už když jsme přicházely k výběhu orangutánů,zahlédly jsme za zdí dalšího výběhu toto:



Gorilí samice různě měnila polohy a skrz prsty pozorovala okolí


Po chvíli ji to přestalo bavit a slezla dolů




Kvůli čemu asi?




Orangutan dovedně šplhal mezi provazy


A tady už jsme později ve vnitřním pavilonu






Tyhle opičky byly venku,ale nevzpomenu si jak se jmenovaly


Jediná použitelná fotka lvíčka zlatého.Byli moc rychlí a vždy mi utekli.


V ptačím světě je i výběh s opicemi.Za sklem si tam opičí máma opečovávala svoje miminko.Bylo to dojemné, s jakou láskou se mu věnovala.




Jsem ráda,že jsem se do Zoo podívala,protože když jsem si přečetla tenhle článek http://aktualne.centrum.cz/domaci/regiony/kralovehradecky/clanek.phtml?id=700693 , tak to bylo nejspíš naposled.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...