čtvrtek 23. června 2011

Květinky

Dnes ráno jsem vykoukla z okna a zjistila,že rozkvetla moje jediná lilie.A tak mi to nedalo,vzala jsem foťák a šupky hupky ven.Protože co si budeme povídat,kdo ví jak dlouho to sluníčko ještě vydrží svítit.




Podobný květ má i denivka.


Hezký květ má i slez.Já mám kolem domu jen tyto, jsou skoro černé.


Tuhle kytičku si ne a ne zapamatovat.Je to letnička a každoročně se sama vysemení.Při dobré zálivce vyroste do výšky možná i přes metr.


A na závěr jak jinak...jeden dnešní rozkvetlý kaktus.Ostatní si nechám do jiného článku anebo na facebook.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...