sobota 30. července 2011

Co je pravda?

Právě jsem si vzpomněla na historku z tohoto týdne.V těch starostech posledních dní jsem na ni nějak zapomněla.Ve středu jsem jela do města s dcerou.Vybrala jsem v bankomatu peníze a šly jsme do optiky ,kde si na počkání nechala vyměnit skla v brýlích.A jak jsme si tak seděly a sem tam něco prohodily, zastavil pře optikou pán důchodového věku, zaparkoval kolo a vstoupil dovnitř.Zezadu vyšla paní optička a převzala od pána brýle na vyčištění.Už na první pohled a poslech bylo patrné, že pán je veselé povahy a že zde není poprve.Tak nějak šikovně s námi navázal kontakt, protože na brýle si taky čekal .Když začal o Bohu ,tak jsem se jen v duchu modlila aby nás nezačal přemlouvat na nějakou víru.Pán to asi vycítil a hned mi řekl, že není Svědek JehovůvUsmívající se.Až později prozradil, že se jedná o Církev adventistů sedmého dne a že se zabývá studováním bible a hledáním pravdy .To už jsem měla v ruce malilinký letáček s titulem Co je pravda.Pán přešel i na události v Norsku a já jen poslouchala a tiše přikyvovala. Musím přiznat, že mluvil docela zajímavě a v tom o čem mluvil , měl pravdu.A tak nám to skoro hodinové čekání na vybroušení skel nakonec docela příjemně uteklo.
A proč o tom vlastně píšu? Ve svém vyprávění ten pán totiž pronesl větu, která mi utkvěla v hlavě: ,,Víte,můj dědeček říkával , že být chudý a ještě smutný, pán Bůh zakazuje".
Tak nějak to říkal a asi měl pravdu!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...