pondělí 18. července 2011

Kapličky

Před chvílí jsem viděla u Jarky pěknou kapličku a tak jsem si vzpomněla,že jsme na našem sobotním výletu také dvě potkaly .Z Lysé nad Labem jsme se totiž rozjeli po okolí věnovat část dne našemu oblíbenému geocachingu.První zastávka byla v Milovicích a druhá v Přerově nad Labem kde je známý skanzen.My jsme ale dorazili až po zavírací době,takže možná někdy příště si prohlédneme i tuto památku.Kousek od Přerova stojí v polích kaplička sv .Vojtěcha.Je postavena nad docela zanedbanou studánkou ,ale kaplička a hlavně její okolí vypadá udržovaně.


A toto najdete přímo v Přerově kousek od kostela a zámku.


Ohromena tou ,,krásou" uvnitř jsem ji zapomněla vyfotit zvenčí.Tak příště!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...