čtvrtek 21. července 2011

Nová skalka

Jak už jsem dříve zmiňovala ,rozhodla jsem se od základů přebudovat skalku.Ta původní už vypadala dost žalostně.Některé bujné druhy se tak rozrostly ,že zahubily jiné, vzácnější.A tak už to chtělo radikální zásah.Původní skalka zcela zmizela.Nová měla být stejně velká,ale jak jsem ji postupně budovala,bylo jasné,že by spousta kamenů zbyla a tak jsme se rozhodli ještě ji o kousek protáhnout.
To co vidíte je už skoro hotovo.Píšu skoro ,protože spáry mezi kameny budu dosypávat postupně,tak jak budu sázet další rostlinky .Ostatní fotky najdete ve fotogalerii,kam mi kupodivu šly vložit bez problémů,zatímco do článku se s tím peru.
http://propohodu.blog.cz/galerie/skalka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...