sobota 27. srpna 2011

Z pouti


Na pouti jsem nebyla už moře let.Naposledy když byly děti malé. Tenkrát to ještě nebyl takový zásah do peněženky .Zvlášť na těch menších poutích tady v okolí . Nedávno jsem si vzpomněla, že v Heřmanově Městci bývá koncem srpna Bartolomějská pouť a napadlo mě, že se sem zajedeme podívat. Jen tak. Okouknout atmosféru a případně si koupit něco dobrého na zub.
Vyrazili jsme po obědě.Bylo už trochu chladněji, ale příjemně. Město bylo podle očekávání narvané automobily a tak jsme zaparkovali na vyhrazeném parkovišti na poli hned za parkem Bažantnice, kde se pouť koná.Prošli jsme uličkou mezi stánky směrem k atrakcím. Dcera vážně uvažovala, že nějakou z nich vyzkouší, ale když si na jedné vybrané přečetla, že si má zajistit cenné předměty proti vypadnutí, usoudila, že by musely dole zůstat i brýle a to by z toho neměla ten pravý vizuální požitek. Takže nic. Začínalo se dost ochlazovat a tak jsme už jen zběžně obhlédli zbývající stánky, v rychlosti nakoupili nějaký turecký med a podobné nezdravé sladkosti a už v doprovodu prvních kapek jsme zamířili k autu.
Vyfotila jsem si pár atrakcí, ale fotky jsou dost špatné, protože už bylo dost zataženo.

Horská dráha


MEGA TORNADO

Na tohle chtěla jít dcera-KAMIKAZE

A tenhle řetízkáč lákal mě.Ale když jsem si vzpomněla na svou fóbii z výšek,tak jsem radši zůstala pěkně na zemi


Další pro mě monstrózní atrakce


Když už jsme spěchali směrem k autu, zahlédla jsem jedno zajímavé tričko a dcera měla radost, protože prý zrovna tohle chtěla :-)

A moje dojmy? Řeknu Vám,kde že loňské sněhy jsou.Vzpomněla jsem si na své dětství, kdy k nám do vesnice přijely jedny houpačky, malý řetízkový kolotoč a střelnice a my z toho byli celý týden u vytržení. Houpali jsme se za 2 Kčs, stříleli do kola štěstí a byli jsme blahem bez sebe z chlupatých opiček na gumě a celofánových balónků naplněných pilinami.Vzpomínáte?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...