čtvrtek 4. srpna 2011

ZOO Praha

Jak už jsem psala, minulé úterý jsme se byly s dcerou podívat v pražské ZOO.Nemohu se ubránit srovnání se ZOO ve Dvoře Králové, kterou jsme spolu navštívily v květnu.Ačkoli se nám tam líbilo,v Praze se zkrátka nabízí úplně jiné možnosti.Sortiment zvířat je daleko rozsáhlejší a rozmanitější.Neprošly jsme sice celým areálem, ale na to, co jsem viděla, rozhodně jen tak nezapomenu.A určitě se sem zase někdy podíváme.Hodně nás vzala za srdce místa, kde je vyznačeno, kam až dosahovala voda při povodni v roce 2002.Je neuvěřitelné, co lidé dokázali, aby se vše vrátilo do původního stavu.Za to patří všem, kteří se o to zasloužily, veliký dík.
Jela jsem do Prahy s tím,že tentokrát si trochu zahraju na fotografa a budu fotit jen zajímavé ,,portréty" zvířátek.Hmm, snažila jsem se, ale přeci jen jsem těch fotek zase nacvakala trochu víc a tak si ty ostatní můžete prohlédnout v galerii
http://admin.blog.cz/galerie/slozka/5362923
Tady je jen malá ochutnávka:









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...