pátek 23. prosince 2011

Krásné Vánoce všem

Všechny Vás moc zdravím v tento poslední předvánoční den.Tuším, že už všichni máte vše nachystáno na zítřejší štědrý večer a dnes si už jen užívate klid a pohodu.A zasloužíte si za to pochvalu.Ne tak já.Jsem doma sice už týden, ale vrátily se mi nebo spíš zhoršily problémy se žaludkem a tak mi nic nejde tak jak jsem si představovala.Ale máme napečeno, společně s dcerou jsme daly dohromady 17 druhů, mám snad nakoupeny všechny potřebné potraviny ,mám zabaleny všechny dárky .Ale dneska musím ještě pořádně uklidit.Dcera slíbila, že upeče vánočky ,ale ještě spokojeně spí, tak snad to stihne.Já jdu na ten úklid.
Mějte se všichni zítra nádherně svátečně a hezky si to ve svých rodinách užijte!Mrkající
Naše cukroví

Moje chabá výzdoba

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...