neděle 4. prosince 2011

Nějak mi to nedochází

Už několik dní si prohlížím Vaše blogy ,které se pyšní krásnou adventní výzdobou, zjišťuji ,že už máte všechny pěkně nazdobené příbytky a všechny pilně pečete vánoční cukroví. Já se zatím dokopala jen k tomu abych trochu pozměnila kabátek blogu. Ale stejně pořád nemůžu přijít na to, jak to udělat abych měla pod komentáři také ty smajlíky jako máte vy ostatní Plačící.Neporadíte mi někdo?
A čím to je , že u mě zatím nepropukla ta správná vánoční atmosféra ? Nedavno jsem psala ,že jsme vymalovali ložnici a že čekám na nábytek .Koupila jsem ho na Aukru od polského prodejce Týden po skončení aukce pán přivezl dva kusy ze čtyř s tím ,že další dva nemají na skladě v požadované barvě.To by zase tolik nevadilo ,protože nábytek je demontovaný a tak ho přítel montoval po chvilkách po večerech po příchodu z práce.Zklamání nastalo tuto středu kdy chtěl konečně přidělat prosklená dvířka ke druhé skříňce. Po rozbalení obou si všiml , že obě skla jsou prasklá .Při přebírání od řidiče ho vůbec nenapadlo to rozbalit a zkontrolovat ,protože pán to vezl u sebe v autě a spolu to opatrně vyložili.Okamžitě jsem napsala email a s fotkama to poslala prodejci s žádostí o výměnu. A nic. Opakovala jsem to ještě v pátek , ale žádné reakce jsem se nedočkala . Je mi z toho smutno, protože jsem se těšila jak si to do Vánoc zabydlím a zatím jen starosti .
Další věc ,která mi na náladě nepřidává , se odehrála v práci . Už od pondělí se šuškalo o propouštění a v úterý to opravdu přišlo .Odešly tři kolegyně z protisměny ,kterým končila smlouva na rok i když je tři týdny předtím ujišťovali ,že se nemusí bát.Pak půjdou další , kteří nastoupili v lednu a co horšího,výpověď dostalo i pár lidí se smlouvou na dobu neurčitou.A prý je to jen první vlna .
Takže se mi nedivte , že nějaké Vánoce jsou mi celkem volné . Ještě že to dceru baví a aspoň do toho cukroví se pustila sama.Včera zase pekla dort na objednání , tak Vám ho na konci ukážu.Dnes jsme ji byli pro ledničku ,aby měla svou vlastní ,protože my máme docela malou a když tam dá dort tak už se tam těžko vejde nějaký kastrůlek s jídlem nebo větší nákup.Sehnala jsem ji taky na Aukru tak snad to nebude další starost a nějakou dobu bude ještě sloužit. Paní co ji prodávala byla z Liberce ,byli jsme pro ni v Pardubicích (v bytě po jejích rodičích) a nakonec jsme se dozvěděli , že paní s bývalým manželem měli u nás ve vesnici chatu se zahradou -přes tři baráky od nás. Jak je svět malý!
Taky jsem někde psala ,že moje letošní výzdoba bude jedna velká improvizace ,tak tady máte důkaz v podobě věnce na venkovních dveřích a keramického adventního věnečku.



Přeji Vám pěkný bezstarostný druhý adventní týden.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...