pátek 30. prosince 2011

Před koncem roku

Čas letí přímo šíleným tempem, jako by se hnal do cíle, kterým bude zítřejší půlnoc.Vánoce zůstávají každým dnem o krok vzadu a já se konečně dostávám k tomu abych Vám ukázala pár obrázků od nás, z našich Vánoc.
Stromeček máme každoročně uprostřed kuchyně, protože je v ní nejmenší teplo a nejvíc místa.I tak jsme ale po dobu dvou týdnu trochu omezeni v pohybu.

Dárky si ale nadělujeme v obýváčku pod větvičky z naší borovice (po novém roce už bude pokácena), protože je tady větší pohodlí a teplíčko od kamen.

Kočka pomáhala dárky nejen balit, ale i rozbalovat.Je to divočák!

A teď Vám ukážu můj opravdu nejzajímavější a nejoriginálnější dárek, který jsem dostala.Tedy dostali jsme ho s přítelem dohromady, protože činnost,ke které je určen, provozujeme převážně spolu.Vůbec jsem to nečekala a o to větší byla moje radost.


Už jsem se několikrát na blogu zmínila o geocachingu.O hledání tak zvaných ,,pokladů".Jsou to různě veliké schránky ukryté v přírodě nebo v blízkosti zajímavých míst.Schránky obsahují tzv. logbook, do kterého zapíšete nález pod svojí přezdívkou a poté se zalogujete na internetu.Ve větších schránkách jsou různé předměty na výměnu, většinou pro děti nějaké hračky z Kinder vajíček a podobně.A taky v nich můžete najít tato dřevěná kolečka.
(
  • CWG je osobní identifikační předmět geocachera vhodný pro výměnu v keších a ke sbírání
  • CWG je dřevené kolečko o průměru 35mm s laserem gravírovaným obrázkem
  • na rubu CWG je logo Groungspeak, jehož použití je pro tento účel schváleno
  • na přední straně CWG je libovolný obrázek podle přání majitele)
Občas se mi povedlo také nějaké najít a teď už mám konečně i svoje na výměnu.
A k doplnění výbavy jsem dostala ještě tento dárek Smějící se.

No a víte co jsme dělali po rozdělení všech dárečků?
Hrali jsme hru Člověče napij se, kterou dostal syn.

...za asistence psů..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...