neděle 28. října 2012

Jedenáct týdnů

Mám za sebou jedenáct týdnů v pracovní neschopnosti. Psala jsem co můžu,nemůžu a co musím. Něco z toho už není pravda. Nemusím už například jen sedět doma, ale protože na kontrolu do nemocnice jedu až na konci listopadu, požádala jsem pana doktora o vycházky a on byl velice ochotný a napsal mi je. Je pravda, že mě to v tomhle počasí stejně moc ven neláká, ale už se můžu aspoń občas vydat na nákupy s dcerou a dnes jsem mohla po dlouhé době navštívit přítelovy rodiče a taky jsme objeli pár hřbitovů. A zítra se konečně po dlouhém plánování rozjedu na návštěvu ke kamarádce ze základní školy . A až se nám zas objeví sluníčko, tak se chystám na procházky po vesnici a okolo ní.
K tomu co musím, to jsou masáže a promazávání jizev , mi ještě přibyly rehabilitace a domácí rozcvičování kolene. Při tomhle všem mi týden uteče raz dva. Ještě jsem se ale nedostala k nějakému většímu úklidu, který jsem si bláhově plánovala. Zatím jen vařím , myju nádobí a trochu běžně uklízím.
Včera u nás byla posvícenská zábava a dcera pekla dort do tomboly .

A taky u nás padal sníh jako asi na většině území a to je ,,nejlepší " počasí na uklízení kaktusů .



A na hřbitovy v tomhle čase chodím nejraději k večeru, kdy už tam málokoho potkáte a hezky to tam svítí.


Mějte hezký další týden a já doufám, že vám příště napíšu něco zajímavějšího Mrkající.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...