neděle 18. listopadu 2012

Čtrnáct týdnů a mišmaš

Tak už je to čtrnáct týdnů co jsem na neschopence. Dochodila jsem rehabilitace a noha se pomalu zlepšuje.Trochu na mě padla únava nebo snad lenost a tak se mi od středy, kdy jsem byla naposled na rehabilitaci, nikam nechtělo.A ani do žádné práce se mi nechtělo. A tak jsem vždy jen uvařila, umyla nádobí, poklidila nejnutnější a pak jen tak posedávala, něco tvořila, přemýšlela o Vánocích a co a jak udělat. A mimochodem se mi povedly dva prima obchůdky na Aukru, ale napíšu vám o nich až dorazí druhý balíček.Mělo by to být zítra.
Včera jsme se byli odpoledne podívat v Čáslavi u Starkla na vánoční výstavě. Mám pár fotek,tak vám taky udělám článek zvlášť.
A teď už pár fotek jak se říká...každý pes jiná ves.
V úterý jsem konečně vyfotila jakou mám výzdobu u vchodu.

A ještě jednou,tentokrát s dýní kterou jsme si mohli včera vybrat k nákupu zdarma

Taky u nás dva dny trochu mrzlo a takhle vypadaly kameny zblízka


V pátek si přijel švagr s dětmi pro dort, který měli objednaný.Samozřejmě to není moje dílo.

A takhle nejradši spí náš kocour

Tak to je pro dnešek vše. Od pátku mám v krku nějaké bacily, tak popíjím zázvorový čaj a snažím se zmírnit příznaky všelijakými přípravky co mi přijdou pod ruku. Teď jsem si vzpomněla třeba na česnek, takže zítra si udělám česnečku :-).
Přeji vám pěkný večer a pohodový pracovní týden.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...