pátek 21. prosince 2012

Nový vzhled blogu

Ráno jsem byla na blogu a ještě dobrý.Odpoledne jsem jela do Pardubic a po návratu zapnula počítač a najela na blog. Konec světa se sice nekonal, jak mě hlásil titulek přes půl stránky, ale to ,že jsem z nového vzhledu rozčarovaná ne-li nasraná (napíšu to naplno), je pravda. Zmizela kolonka,kde se mi objevovaly nové články oblíbených blogů. To mám teď jako procházet jeden blog po druhém a pátrat jestli někdo napsal nový článek? Na to opravdu nemám čas i když tu denně trávím dost času. jak to budete řešit vy? Máte nějakou radu? A vůbec , jak jste vy spokojeni s novým Blogem.cz?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...