úterý 22. ledna 2013

Božské višňové řezy

Tenhle recept jsem našla na netu a abych ho sem jen tak neopsala (a taky z důvodu nedostatku některých surovin doma), tak jsem ho trochu upravila.Takže budete potřebovat:
Na těsto:
3 vejce
160g cukru, já dala moučkový
200ml vlažné vody
100ml oleje
300g hladké mouky
1 prášek do pečiva
2 lžíce kakaa
Vyšleháme vejce s cukrem a postupně přidáme ostatní přísady jak jsou uvedeny po sobě.

Na krém:
1 máslo utřeme se 120g moučkového cukru a přidáme postupně 250g tvarohu.
Krém natřeme na upečené těsto a poklademe vypeckovanými kompotovanými višněmi.
Navrch přelijeme polevou, kterou uvaříme ze zbylé šťávy z kompotu (doplníme do 500ml vodou) a jednoho vanilkového pudinku.Samozřejmě podle chuti osladíme.
A takhle to potom vypadá.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...