sobota 26. ledna 2013

Další dobrý chleba

Tentokrát pivní.Přiznávám, že jsem ho pekla dvakrát. Napoprve jsem riskla, že jsem měla prošlé instantní kvasnice a těsto nevykynulo,ale i tak jsme chlebík snědli, protoe chuťově byl dobrý. Napodruhé jsem zvolila klasické droždí a povedlo se. Chleba je výborný, ale nestihla jsem ho vyfotit. Ony jsou ty chleby z domácí pekárny vzhledově stejně dost podobné. Peču chleba z obyčejné hladké mouky. Dnes jsem se plácla přes kapsu a koupila si žitnou mouku, kterou chci příště zkusit přidat do těsta.
Pokud byste chtěli zkusit chleba zadělaný pivem, tady je recept.
250 ml piva
100 ml vody
2,5 lžičky drceného kmínu
2 lžičky soli
500 g mouky
1 lžička instantních kvasnic nebo 20 g klasických
30 g semínek podle chuti
Klasické kvasnice jsem rozpustila ve vlažné vodě.

Přidávám fotky z dnešního pečení (26.1.2013)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...