pondělí 18. února 2013

Rozhodnutí

Blog má smysl teprve tehdy, když jeho autor umí pravidelně přinášet hodnotný obsah. A to já fakt neumím. Takže...dávám si od blogování pauzu na dobu neurčitou a možná už na vždy. Už mě to zkrátka tak nebaví jako na začátku, nemám nápady a vymýšlení ptákovin mi připadá jako zbytečná ztráta času. Možná přijde zase období kdy změním názor a vrátím se, ale nejspíš budu hledat způsob jak se realizovat nějak jinak a jinde. Podle numerologie mám nyní osobní rok č.1 a měla bych začít něco nového. A já cítím, že se mně to letos povede a vydám na to veškeré své síly.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...