středa 1. ledna 2014

Balancování roku 2013

Ne, nebojte nepletou se mi písmenka. Uplynulý rok si s námi tak trochu pohrál, že jsme si občas mohli připadat jak na houpačce. Možná mluvím i za některé z vás.
První dva měsíce právě uplynulého roku jsem si ještě doma léčila následky svého úrazu.
V březnu jsem se po sedmi měsících vrátila do zaměstnání, kde mě čekaly nemalé změny. Naštěstí jsem se docela rychle dokázala přizpůsobit a v novém kolektivu se mi líbilo mnohem víc než v předchozím.
Taky jsme na konci měsíce strávili snad nejhezčí Velikonoce a to na Šumavě.

V červnu udělala Šárka závěrečné zkoušky s vyznamenáním a Terezka zakončila první část studia na VŠ promocí.


Začátkem července nám přítel oznámil, že přišel o práci, díky tomu, že jejich firma zrušila pobočku v Pardubicích.Od toho dne jsem začala s každodenním procházením pracovních portálů na internetu a začala odpovídat na inzeráty a rozesílat životopis . Vždycky jsem razila heslo, že kdo chce pracovat, vždycky práci najde. Dnes už bohužel vím, že to není pravda. Z desítek míst kam jsem poslala životopis, přišly jen tři odpovědi. Dvě pozvání na výběrové řízení s nulovým výsledkem, a na třetí místo přítel v prosinci nastoupil,ale jen jako brigádník. Až v sobotu před Vánoci jsem zjistila, že díky pár korunám, které si tam vydělal, nedostane za prosinec podporu v nezaměstnanosti. Takhle to u nás bohužel chodí.Člověk z radosti, že o něj konečně někdo stojí,kývne na smlouvu s vyhlídkou pozdějšího trvalého pracovního poměru a za odměnu nedostane od státu nic.
Nejspíš díky nervování s touto záležitostí jsem si přivodila opětovné zdravotní potíže s trávícím systémem a na podzim absolvovala řadu vyšetření. To co jsem si myslela se naštěstí nepotvrdilo,ale díky vyšetřením mi zjistili jinou nemoc. Naordinovala jsem si tedy koncem října jaterní dietu a do Vánoc zhubla 5 kilo. I zdravotní potíže pomalu ustoupily.
Ve stejnou dobu, kdy jsem začala mít problémy se žaludkem, začal marodit tatínek dceřina přítele. Zpočátku to jeho lékař ohodnotil jako banální onemocnění zad, až v nemocnici se ukázalo, že to je bohužel jiná nemoc, s kterou už se nadalo nic dělat.
Na závěr jsem si nechala přeci jen jednu událost, která mi přinesla nemalou radost. 5.11. jsme vyrazili spolu s dcerou a jejím otcem do Prahy do budovy Hospodářské komory České republiky, kde dcera převzala z rukou ministra obchodu a průmyslu Osvědčení Hospodářské komory pro nejlepší učňovské absolventy z celé republiky. Byl to moc hezký den. Byl pro nás připraven malý raut a celá událost měla moc příjemnou atmosféru.
A tady je pár foteček z toho dne.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...