neděle 19. ledna 2014

Měsíc zpět

Tenhle článek jsem rozepsala prvního ledna a měl být vlastně takovým shrnutím uplynulých svátků. Jenže lenost zapracovala a jak šly dny, přestával být aktuální.Přesto jsem se dnes rozhodla, že z něj přeci jen část použiju.
Měla jsem celkem tři týdny volna.Je to tak.Třináctého prosince jsem byla naposledy v práci a na Tři krále jsem se tam vrátila :-). První týden se docela táhnul. Venku byla poměrně vlezlá zima a tak pokud jsem nikam nemusela, placatila jsem se doma v teple. Byl to týden příprav na Vánoce. Letos jsme to s pečením moc nepřeháněly, i tak z toho nakonec vzešlo patnáct druhů.

14.12. jsme se zajeli podívat na vánoční trh do Pardubic. Jen tak, nasát trochu vánoční atmosféry.


Při té příležitosti jsme si udělali i malou procházku na zámek.

Takhle jsem si před Vánocema svítila.

Taky jsem upekla vánoční perník podle Verunky.

Druhý,ten už vánoční týden, utekl jako voda. Hned pětadvacátého jsme navštívili společně s přítelovými dcerami jeho rodiče, moje děti zas ten samý den svoji babičku Usmívající se. Sedmadvacátého přijel za dcerou přítel a druhý den si ji odvezl na zbytek prázdnin k nim.
A poslední, silvestrovský a novoroční týden, už se pomalu nesl ve znamení návratu do práce. Ale ještě předtím jsme strávili jedno odpoledne s přítelovými dcerami a přítelem jedné z nich u nás. Takové opožděné vánoční rodinné setkáníUsmívající se. Silvestr proběhl vcelku klidně, naštěstí těch ohňostrojů letos bylo nějak pomálu, takže i zvířata byla celkem v pohodě.
Jak na Nový rok...k ránu jsem začala nějakými střevními problémy a když jsem vstala začalo mi téct z nosu jak z vodovodu. Co vám budu povídat, byla jsem ráda, že nemusím druhého do práce a že to snad za těch pět dnů nějak vykurýruju. Ale pravda je, že jsem se s tím mořila ještě skoro celý týden v práci. A když už to vypadalo dobře, tak jsem v pondělí nejspíš v práci prochladla a další nemoc na sebe nenechala dlouho čekat. Dva dny jsem skoro nemluvila a od pátku kašlu a kašlu.
Tohle se mi moc přecházet nechce, ale zase na druhou stranu si tu nemocenskou teď moc dovolit nemůžu.
Zlobí mě net,takže vám nakonec ještě ukážu jaké jsem si koupila na začátku ledna nové orchideje a změny v bydlení nechám na jindy.
Měli je v akci v Tescu a tak jsem neodolala a koupila si za tu cenu rovnou dvěMrkající.


A tady už jsou na svém novém stanovišti mezi ostatními.

Děkuju vám za vaše návštěvy a milé komentáře a přeju vám všem pohodovou neděli.
A já jdu s hrnkem čaje zpět do postele. Vyndala jsem si sice listové těsto na koláč,ale bude to muset počkat do odpoledne.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...