čtvrtek 20. března 2014

První jarní den

Dnešní den se, co se týká počasí, opravdu vydařil. Proto, když jsem přijela z práce, jsem si letos podruhé dopřála odpolední kávu na lavičce na sluníčku. Bylo opravdu krásně, sluníčko hezky hřálo, a dobře se venku sedělo. A tak jsme seděli a povídali si a koukali na oblohu jak letadla kreslí jednu čáru za druhou a mě napadlo skočit si pro foťák. A když už jsem s ním byla venku, prošla jsem se i po zahrádce.
Takové divadlo jsme sledovali na obloze



Za lavičkou jsem objevila fialky

,,Bota nická" zahrádka se začíná hezky vybarvovatUsmívající se



Rozkvetly i dva petrklíče v záhoně


První kytičky se objevily i na skalce



A nakonec něco, co jsme objevili za plotem u sousedů a co si po chvilce zalezlo na naší skalce pod kámen

Přeju vám všem hezký zbytek týdne, příjemný víkend a moc děkuju za vaše milé komentářeUsmívající se.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...