čtvrtek 24. dubna 2014

Asi si založím novou rubriku

Smějící se A ta se bude jmenovat...můj život s ještěrkamiSmějící se
Dnes dopoledne jsem šla sypat slimákům granule a opět jsem narazila na ještěráka.


Nadělala jsem spoustu fotek i zpředu,ale bohužel foťák zaostřil tělíčko,ale hlavičku ne.
Pak jsem šla otevřít fóliák a jen tak se podívala do rohu jestli se tam nehřeje samička. Lehává pořád na stejném místě. A byla tam i dnes.


A nakonec to nejlepší. Tohle malé ještěrčátko z druhého konce zahrádky bude asi taky samička. Jak byla malá je poznat ve srovnání s plošticí, která lezla opodál.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...