úterý 24. června 2014

Opuncie a netřesky

Zdánlivě rozdílné druhy, ale jsou to všechno sukulenty, tak je nacpu do jednoho článku Usmívající se.
Naše opuncie na skalce konečně po třech letech nasadily poupata. Chtěla jsem nejdřív napsat po dvou letech, ale nedalo mi to a koukla jsem do článků z minulých let. A oni už to jsou tři roky co jsme tu skalku předělali. Bože jak ten čas letí!
Než jsem šla do špitálu, měla jsem strach, že je propásnu. Ale v době mé nepřítomnosti vykvetly asi jen dva květy. Naštěstí rozkvétají postupně, takže si je každý den můžu prohlížet, ale na druhou stranu, kdyby rozkvetly najednou tak by to byla větší krása.
Nejdříve kvetla žlutá s červeným středem.

A po ní další dvě.


Ještě nás čeká docela dost květů.

Zbylé obrázky najdete v galerii.

Ruku v ruce rostou si na skalce společně s opunciemi hlavně netřesky. A jejich doba květu právě taky nadešla.



Ale kvetou i jinde Usmívající se

Když místní hasiči pořádali na jaře sběr železa, měl soused na hromadě i obrovskou zadělávací mísu. Jen tak ze srandy jsem pronesla, že by se mi hodila na těstoSmějící se. No a jak chlap tohle slyší, hned mu naskočí buchty. A tak jsem druhý den měla mísu doma.Samozřejmě, že bych si ji do kuchyně nedala a tak jsme pro ni hned našli využití.

Tak a to je zatím všechno. Více obrázků naleznete opět v galerii.
Moc Vám děkuju za Vaše milé komentáře a přeju hezké letní dny.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...