sobota 6. září 2014

Celostátní výstava jiřinek

Na dnes odpoledne jsem si měla naplánovat nějaký výlet. A tak jsem hledala kam by se dalo v okolí zajet a objevila jsem , že se v Pardubicích na zámku koná výstava jiřinek. Takže rozhodování bylo celkem lehké. Vyjeli jsme po poledni. Počasí bylo nádherné, teplota až moc vysoká. Výstava se konala v rytířských sálech zámku. To co nás čekalo uvnitř, bylo neuvěřitelné. Nádherné aranže a obrovské množství barev a druhů jiřinek, od miniaturních květů až po obří snad dvaceticentimetrové květy v průměru. Snažila jsem se vyfotit úplně vše, ale to při tom množství ani nešlo.



Objevila jsem tam i jednu se svým jménem.

Tenhle květ dostal ocenění jako největší květenství výstavy.

Tak to je malá ukázka a na ostatní fotky se zase můžete podívat v galerii.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...