sobota 11. července 2020

Dlouhý průřez krátkou dovolenou

Vyjeli jsme 3.7. směr Karlovy Vary. Naše první zastávka byla v Loktu. Původně jsem zde chtěla i ubytování, ale protože ho objednávám až těsně před odjezdem, tak se stalo, že to vyhlédnuté už bylo obsazené. Nakonec jsem byla i ráda, protože než mi z hotelu odepsali, tak jsem našla pěkný hotýlek v Karlových Varech a ten měl ještě volno.
Z parkoviště jsme se vydali přes most k hradu. Mohli jsme si vybrat prohlídku s výkladem nebo bez. Zvolili jsme bez a prošli si hrad v klidu podle svého.


















Poté jsme zamířili do muzea lázeňských pohárků, kde nebyla ani noha a překvapilo nás, že mají ten den vstup zdarma.



Pak jsme si ještě obstarali úkoly ke dvěma virtuálním keškám a po procházce k nejbližší vyhlídce na hrad a město jsme zamířili do hotelu v Karlových Varech - Drahovicích.

Fotku hotelu jsem si neudělala. Kdyby se někdo chtěl podívat na internetu, tak to byl Eurohotel Garni. Po povinném odpočinku Usmívající se jsme vyrazili hledat nejbližší kešky. První byla jednoduchá, za druhou už jsme museli pěšky do pořádného kopce. Pro nás, rodáky z roviny, to byl pořádný krpál. Ale vyšplhali jsme na místo, které je jednou z vyhlídek na Karlovy Vary a jmenuje se Tři kříže.




Podle šipek jsme zjistili, že dva kilometry odsud je jakási Goethova vyhlídka a řekli jsme si, že se tam ještě podíváme. Několikrát jsem to chtěla vzdát, ale nakonec jsme k rozhledně kolem 20. hodiny dorazili.



Dolů k autu jsme sešli se zastávkou na vyhlídce Camera obscura za hodinu.


A to je z prvního dne vše. Pokračování příště.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...