neděle 18. ledna 2009

Můj velký koníček

Na podzim roku 2007 jsem navštívila po dlouhé době divadlo a podruhé v životě jsem zhlédla muzikál.Vzala jsem sebou tehdy třináctiletou dceru.Celou zimu se nic nedělo,ale na jaře nám to nedalo a jely jsme se na ten samý muzikál podívat ještě jednou.A tím začala naše velká společná záliba.Občas se mnou jede i syn a občas oba.A tak jsem si říkala,že bych měla udělat takovou roční inventuru na vštívených představení.Tak doufám,že si vzpomenu na všechno.

Angelika-Divadlo Broadway-Praha-5x
Tři mušketýři-Divadlo Hybernia-Praha-3x
Kleopatra-Divadlo Broadway-Praha-4x
Golem-Divadlo Hybernia-Praha-1x
Švejk-Divadlo Hybernia-Praha-1x

Krom toho jsem zhlédla ještě operetu Čardášová princezna v HDK a úžasné představení Kleopatry v podání fanklubu Divadla Broadway a Hybernia minulou neděli.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...