neděle 18. ledna 2009

Můj první chleba

Tento text jsem si vypůjčila ze svého prvního blogu,takže kdyby jste ho náhodou četli podruhé,tak se nedivte.Dám sem i stejné obrázky,protože zatím jsem stihla vyfotit jen jeden výrobek.Ostatní vzaly za své než jsem se dostavila s fotoaparátem.
Věc která doputovala do naší domácnosti včera a které jsem se bránila ne zas tak dlouhou dobu,mi při každé příležitosti vychvalovala dcera.,,Mami to je dobrá věcička,kdyby jsme ji měli,tak by jsme mohli...a ty bys nemusela..." Dlouho,dlouho jsem odolávala věci,kterou jsem považovala za další krám do baráku.V prosinci v našem nejbližším městě otevřeli nový supermarket.Za každý nákup dostanete body a za ty si pak v akci můžete výhodně koupit nějaké zboží.Většinou takové,které zrovna nepotřebujete.S přibývajícími bodíky jsem začala přemýšlet co s nimi a začala o té koupi uvažovat.Kdo nakupuje v B.... už asi tuší.Ale akce se blížila ke konci a onen produkt stejně na prodejně neměli.Pustila jsem to z hlavy.Při pátečním nákupu jsme zjistily,že na prodejně se v koutku krčí dva kusy.A začalo rozhodování.Koupit,nekoupit...Po příjezdu domů se dcera vrhla na internet aby našla nějaké ohlasy na tento výrobek.,,No vidíš mami,všichni jsou s ní spokojeni.",,No tak jo",reagovala jsem.Uvolnila jsem z rodinného rozpočtu 1000Kč,přidala pětistovku,co jsem dostala od Ježíška a ráno vyslala dceru s otcem do prodejny.Ukořistili poslední kus.
SHRNUTÍ: Za včerejšek jsem ochutnala dva nové druhy chleba aniž bych se musela jakkoli přičinit.Dneska jsem si vymínila,že budu péct já.Našla jsem si recept podle své chuti a hned ho vyzkoušela.

Slunečnicový chléb

A tady je recept na vločkový,který jsem pekla dneska
300 ml vlažné vody
3 lžíce balzamikového octa(může být i normální)
100 g ovesných vloček
2 lžičky soli
2 lžičky kmínu(já dávám drcený)
400 g hladké mouky
1 1/2 lžičky sušeného droždí

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...