úterý 13. ledna 2009

Ořechové řezy

Tyhle řezy jsou opravdu moc dobré.Ne ovšem pro mě,když jsem se po vánocích vrhla na nový způsob stravování,abych docílila úbytek váhy.Ovšem ne z důvodu abych se někomu líbila,ale hlavně kvůli zdraví.
500 g hladké mouky,200 g moučkového cukru,200 g Hery,2 celá vejce,2 lžíce medu,2 lžíce mléka,2 kávové lžičky jedlé sody.Vše se smíchá,udělá se těsto,které se rozdělí na dva díly.Vyválíme dvě placky a na velkém plechu jednu upečeme.Na druhou neupečenou naneseme stěrkou horkou ořechovou náplň a dáme péct.
Ořechová náplň:rozpustíme 120 g másla,přidáme 3 lžíce medu,80 g moučkového cukru a 300 g nahrubo nasekaných vlašských ořechů a chvíli zahřejeme.
Po upečení obě placky slepíme krémem.Já jsem dala svůj dortový,vyzkoušený,ale vám napíšu jaký jsem dostala v předpisu.
Krém:1 hrnek mléka,1 vrchovatá lžíce solamylu nebo jiné škrobové moučky,1 vrchovatá polévková lžíce vanilkového pudinku,2 vanilkové cukry,1 máslo.Z mléka,škr.moučky,pudinku a cukru uvaříme kaši,kterou za občasného míchání necháme vychlednout na přibližně stejnou teplotu jako má utřené máslo.Potom po troškách přidáváme do másla.
Řezy je dobré udělat 1 až 2 dny dopředu aby se rozležely.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...