čtvrtek 25. února 2010

Nové stránky

Moji milí,potřebovala bych radu.Už delší dobu jsme uvažovali o tom,že založíme stránky o přítelově celoživotní zálibě.Hledala jsem web,na který bych nepotřebovala žádné programové znalosti a s kterým by se dalo jednoduše pracovat.Jeden takový jsem našla,ale nějak jsem nevěnovala pozornost tomu,že bezplatně mohu využívat jen 100MB.A tak když jsem se včera pokoušela vytvořit novou fotogalerii,jsem byla hodně zklamaná,že se mi tam vešly už pouze tři fotografie.Nějak mi nedošlo,že zmíněný prostor zaplním tak rychle.Proto Vás prosím,jestli máte někdo zkušenosti s nějakými stránkami,kam lze vkládat fotografie neomezeně,a které by vyhovovaly výše zmíněným požadavkům,poraďte.Nerada bych zase něco začala tvořit a pak zjistila,že to opět nepůjde.
Pokud se chcete podívat o čem to bude,zde je můj pokus.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...