úterý 9. března 2010

Dostala jsem dárek

Slavíte MDŽ?Já se přiznám,že tenhle svátek jsem měla ráda už jako dítě,kdy jsme ve škole vyráběli různá přáníčka ve formě srdíček pro maminku.Už míň jsem měla ráda besídky k MDŽ,kde jsem musela s něčím vystoupit.Nejsem totiž předváděcí typ.A ještě si pamatuji jak v tento slavný den vedly naše kroky ze školy rovnou do zahradnictví pro petrklíč v květináči.
Později,když už jsem byla zaměstnaná,si vybavuji hlavně obchůzky vedení,kdy s vozíkem naloženým dárky a kýblem s narciskami objížděli provoz a my všechny bez rozdílu věku jsme byly obdarovány nějakou praktickou věcí do kuchyně a kytičkou.A jak hrdě jsem si tu kytku pak vezla domů autobusem.
Když jsem se vdala, ještě pár let jsem od manžela dostávala aspoň tu kytku.Poslední dobou už nic.A to mi dost scházelo.Vždycky jsem jen teskně zavzpomínala na dřívější doby.
Včera jsem vstala a při vstupu do kuchyně mi nečekaně syn popřál s tím,že by to ani nevěděl,ale že to říkali v televizi.I to mě potěšilo.A večer po příchodu z práce,když jsem potmě vklouzla pod peřinu jsem uslyšela další přání a že prý mám za hlavou dárek.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...