neděle 14. března 2010

Pozdrav pro Vás

Jak tak sleduji všechny ty prima blogy,na které poslední dobou nahlížím,vidím,že u většiny z Vás už vládnou velikonoce.Já letos nemám náladu na nějaké přípravy a navíc mi od úterý už není vůbec dobře.A tak aspoň ve chvilkách kdy se zrovna neválím v posteli nebo nejsem v práci nebo nevyvářím pro rodinu si sedám před počítač a sleduju na netu ušlé díly mých oblíbených seriálů.A víte co u toho dělám?Konečně jsem se dokopala k nějaké činnosti-vytáhla jsem léta starou vlnu a pustila jsem se do pletení svetru.Doufám,že to dotáhnu do konce a neskončí to zase zpátky v krabici jako už několikrát.Tenhle svetr už jsem si jednou pletla před nějakými víc jak dvaceti lety,takže to nebude žádný moderní model,ale spíš takové retro.Ten první jsem hodně ráda nosila,ale časem jsem z něj nějak vyrostla a nejsem si jistá,kde vlastně skončil.Tak mi držte palce aby se mi povedlo ho dokončit.Všechny Vás zdravím a přeji hodně zdaru v přípravě velikonočních dekorací.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...