neděle 21. března 2010

Jarní výstava

V pátek jsme si opět zajeli do Čáslavi potěšit své oči trochou jarní krásy.
,
.
Tentokrát jsem mohla oči nechat na spoustě velikonočních dekorací,které nabízeli k prodeji.Jela jsem tam ale s odhodláním,že nebudu nic kupovat a tak jsem jen tiše obdivovala.Tohle není zrovna velikonoční a podle mě je to kýč jako bič,ale musela jsem vám to vyfotit.
,
Výstava byla otevřena teprve druhý den,takže všude bylo ještě spousty nerozkvetlých cibulovin.Je tak naděje,že i v poslední den ještě něco pokvete.Výstava trvá do 8.4.
...
,
,
Jezírko se mi tentokrát moc líbilo.
,
...
Jedna z mnoha velikonočních dekorací.
...
Tyhle květy se mi moc líbily,ale nemám doma už ani místečko volné.
,
Ceny lidové....
.
Rozkvetlý velikonoční kaktus.Neodolali jsme a jeden ještě nerozkvetlý(levnější) jsme si koupili.Bude nejspíš fialový.
...
Předsevzetí,že nebudu nic kupovat nakonec padlo.Venku jsem si ještě vybrala tři kytičky do truhlíku a nakonec jsme ještě koupili pro přítelovu sestru gerberku,pro kterou jsem tam rovnou vybrala i květináč.Tak snad z ní bude mít dneska radost.
...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...