neděle 21. března 2010

Penízky

Když už jsem v tom psaní,tak sem rovnou dám ty moje penízky,jako reakci na Jaruščin čtvrteční článek.Fotky nejsou nic moc,fotila jsem to včera dopoledne během vaření.Tak nejdřív ta drobotina co máme všichni ještě v živé paměti.
,
Tohle už jsou trochu větší částky.Ne nezapomněli jsme je utratit ani vyměnit.Tyhle papíráky jsem našla v kapse jedněch lyžařských kalhot,které jsem dostala pro děti od známé,dlouho potom co pozbyly platnosti.
...
,
,
...
Tohle jsou tři koruny.Zepředu vypadají stejně,ale ze zadu je každá jiná.
.
...
A tady dvě mince ze stejné doby.
...
.
A opět pár ze stejné doby,ale trochu starší.
.
.
A tuhle minci jsem našla v hlíně na zahrádce,když jsem plela kytky.Zadní strana je už skoro nečitelná.Je na ní napsáno Čechy a Morava,ale německý nápis Böhmen und Mähren je už opravdu na pokraji čitelnosti.
.
...
Tak to jsou všechny moje neplatné penízky,které jsem včera doma našla a víc jich už asi nemám,protože jsem nedávno uklízela šuplíky a snažila jsem se je dát trochu dohromady.Ale kdybych přeci jenom časem ještě nějaké poklady našla,tak vám je zase ukážu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...