sobota 27. března 2010

Tvarohové řezy

Včera jsem v lednici objevila dva tvarohy,které bylo potřeba urychleně zpracovat.Nechtělo se mi dělat žemlovku a tak jsem hledala nějaké recepty na buchtu s tvarohem na netu.Hlavně aby to nedalo moc práce a bylo to rychlé.A našla jsem dvoje podobné řezy.Z jednoho receptu jsem použila těsto a z druhého náplň.A vznikla tahle dobrota.
Těsto:
2 větší hrnky polohrubé mouky
1 hrnek cukru
3/4 hrnku oleje
2 vejce
1 kypřící prášek
2 polévkové lžíce kakaa
mléko dle potřeby aby vzniklo ne moc tekuté těsto

Náplň:
2 tvarohy
1 vanilkový puding
1 hrnek cukru
2 vejce
asi jeden hrnek mléka

Postup:
Na těsto smícháme nejdřív všechny sypké suroviny a přidáme tekuté,kterými zaděláme ne moc řídké těsto.Půlku těsta rozetřeme na plech a zalijeme tvarohovou náplní.Na ní opatrně naneseme zbytek těsta a dáme péct.Na tvaroh jsem ještě rozprostřela jeden ananasový kompot.Krájí se až úplně vychladne.
,

                                                                                                                                                         

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...