neděle 28. března 2010

Květinová...

Prý je dnes květná neděle.Tak proč třeba nenapsat pár slov o kytičkách a neukázat pár obrázků.Tak u které začnu.Před časem jsem Vám ukázala mojí voskovku.Nedávno jsem ji vzala do sprchy...
.
...a to se jí asi líbilo,protože dneska už je takhle obalená květenstvími.
.
Minule jsem tady psala,že už nemám doma ani kousek místa na novou kytku.Omyl!Stačilo se zmínit,že by mi k narozeninám udělala radost orchidej.A co se stalo? Do naší rodiny rázem přibyly hned dva kousky.No jo,ale kam s nimi?Nerudovská otázka,kterou jsem musela záhy vyřešit.Takže jsem zapřemýšlela a jako improvizace se k nám do kuchyně nastěhoval starý stolek od šicího stroje.A místo bylo hned,ovšem jen na ty dva květináče.
,
Během pár dní vykvetl první stvol s květy.
.
Tuhle jsem dostala dnes ráno....
,
...a tuhle dnes odpoledne...
.
...takže opravdu květná neděle.Tedy květinová.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...